Motor Subaru EH65

EH65

Model EH65
Tip Răcit cu aer, 4 timpi, 2 cilindri în V, arbore orizontal, OHV
Nr. cilindri – Alezaj x cursă, mm 2-80 x 65(3.15×2.56)
Cilindree, ml 653
Putere continuă, CP/rpm 15/3000
17/3600
Putere maximă, CP/rpm 22/3600
Moment maxim, Nm/rpm 45,6/2500
Direcţie de rotaţie În sens invers acelor de ceasornic, privind dinspre arborele motor
Combustibil Benzină fără plumb
Capacitate rezervor combustibil, l -
Lubrifiant SAE #20, #30 sau 10W-30, clasa SE sau mai mult
Ungere Cu pompa de ulei
Capacitate baie ulei, l 1.55(0.41)(inclusiv filtru de ulei)
Carburator Cu plutitor
Aprindere Volantă cu magneţi
Bujie NGK BPR5ES
Senzor lipsă ulei Da
Filtru aer Dual
Regulator turaţie Centrifugal
Sistem de lubrifiere Cu pompă de ulei
Capacitate de încărcare (V-A) 12 – 15
Pornire Starter electric
Greutate, kg
(fără combustibil şi ulei)
44
Dimensiuni L x l x H, mm 317 x 477 x 475

Putere, cuplu şi durabilitate ridicate

Cilindeea de 653 cc este cea mai mare din clasa de motoare de 22 CP şi produce un cuplu ridicat la turaţii reduse. Durabilitate ridicată cu mai puţin de 1% scădere cai putere după 300 de ore de funcţionare a acceleraţiei.

Construcţie „heavy duty”

Structură solidă cu ungere sub presiune, tub cilindru din fontă şi filtru de aer dual. De asemenea, cu rulmenţi „heavy duty” instalaţi pe partea P.T.O.

Superior din punct de vedere economic şi eficient

Ilustrează avantajele tehnologiei OHV, precum consumul redus de combustibil şi eficienţa ridicată a carburatorului cu aspiraţie îmbunătăţită, precum şi pompa de ulei acţionată direct de arborele cotit.

Controlul superior al ungerii

În plus, excelentul control al lubrifierii prin segmenţii de ungere din 3 părţi, sistemul îmbunătăţit de aerisire, adoptarea tijei supapei etanş şi capacitatea marea de răcire reduc consumul de ulei. Acest lucru permite un interval de întreţinere mai mare împreună cu cea mai mare capacitate de lubrifiere cu ulei din clasa sa.

Certificare CARB/EPA

Opţiuni

  • capacitate de încărcare: 12V, 30A;
  • filtru aer: heavy deaty
  • eşapament: montat sus, cu evacuare stânga sau dreapta, deflector, cu opritor de scântei;
  • control acceleraţie: cu manetă sau cablu sau turaţie fixă;
  • alertă ulei: senzor presiune ulei (în standard) şi panou de comandă (opţional).