Model | EH72 |
---|---|
Tip | Răcit cu aer, 4 timpi, 2 cilindri în V, arbore orizontal, OHV |
Nr. cilindri – Alezaj x cursă, mm | 2-84×65(3.31 x 2.56) |
Cilindree, ml | 720 |
Putere continuă, CP/rpm | 16/3000 19/3600 |
Putere maximă, CP/rpm | 25/3600 |
Moment maxim, Nm/rpm | 51/2800 |
Direcţie de rotaţie | În sens invers acelor de ceasornic, privind dinspre arborele motor |
Combustibil | Benzină fără plumb |
Capacitate rezervor combustibil, l | - |
Lubrifiant | SAE #20, #30 sau 10W-30, clasa SE sau mai mult |
Ungere | Cu pompa de ulei |
Capacitate baie ulei, l | 1.55(0.41)(inclusiv filtru de ulei) |
Carburator | Cu plutitor |
Aprindere | Volantă cu magneţi |
Bujie | NGK BPR5ES |
Senzor lipsă ulei | Da |
Filtru aer | Dual |
Regulator turaţie | Centrifugal |
Sistem de lubrifiere | Cu pompă de ulei |
Capacitate de încărcare (V-A) | 12 – 15 |
Pornire | Starter electric |
Greutate, kg (fără combustibil şi ulei) |
46 |
Dimensiuni L x l x H, mm | 317 x 477 x 480 |
Putere, cuplu şi durabilitate ridicate
Cilindeea de 653 cc este cea mai mare din clasa de motoare de 25 CP şi produce un cuplu ridicat la turaţii reduse. Durabilitate ridicată cu mai puţin de 1% scădere cai putere după 300 de ore de funcţionare a acceleraţiei. În plus, noua generație de motoare Subaru EH72 a atins o putere mai mare prin adoptarea sistemului carburator 2- Barrel ???, care crește fluxul de aer admis și distribuie optim aerul-combustibilul către fiecare cilindru, precum și un profil optim al arborelui cu came și creșterea raportul de compresie.
Construcţie „heavy duty”
Structură solidă cu ungere sub presiune, tub cilindru din fontă şi filtru de aer dual. De asemenea, cu rulmenţi „heavy duty” instalaţi pe partea P.T.O.
Superior din punct de vedere economic şi eficient
Ilustrează avantajele tehnologiei OHV, precum consumul redus de combustibil şi eficienţa ridicată a carburatorului cu aspiraţie îmbunătăţită, precum şi pompa de ulei acţionată direct de arborele cotit.
Controlul superior al ungerii
În plus, excelentul control al lubrifierii prin segmenţii de ungere din 3 părţi, sistemul îmbunătăţit de aerisire, adoptarea tijei supapei etanş şi capacitatea marea de răcire reduc consumul de ulei. Acest lucru permite un interval de întreţinere mai mare împreună cu cea mai mare capacitate de lubrifiere cu ulei din clasa sa.
Certificare CARB/EPA
Opţiuni
- capacitate de încărcare: 12V, 30A;
- filtru aer: heavy deaty
- eşapament: montat sus, cu evacuare stânga sau dreapta, deflector, cu opritor de scântei;
- control acceleraţie: cu manetă sau cablu sau turaţie fixă;
- alertă ulei: senzor presiune ulei (în standard) şi panou de comandă (opţional).