Model | EH25 |
---|---|
Tip | Răcit cu aer, 1 cilindru vertical, arbore orizontal, OHV |
Alezaj x cursă, mm | 75×57 |
Cilindree, ml | 251 |
Putere continuă, CP/rpm | 6,4/3600 6,4/1800 5,5/3000 5,5/1500 |
Putere maximă, CP/rpm | 8/4000 8/2000 |
Moment maxim, Nm/rpm | 16,6/2600 33,1/1300 |
Direcţie de rotaţie | În sens invers acelor de ceasornic, privind dinspre arborele motor |
Combustibil | Benzină fără plumb |
Capacitate rezervor combustibil, l | 6 |
Lubrifiant | ulei pentru automobile SAE #20, #30 sau 10W-30 API service class; SE sau mai bun (recomandat SG, SH, sau SJ) |
Ungere | Mecanică (cu agitator) |
Capacitate baie ulei, l | 1 |
Carburator | Cu plutitor |
Aprindere | Electronică |
Bujie | NGK BR6HS |
Senzor lipsă ulei | Opţional, în funcţie de aplicaţie |
Filtru aer | Dual, în funcţie de aplicaţie |
Regulator turaţie | Centrifugal |
Pornire | Starter manual (starter electric ca echipament opţional) |
Greutate, kg (fără combustibil şi ulei) |
22/23 |
Dimensiuni L x l x H, mm | 332 x 380 x 440 / 333 x 380 x 440 |
Operare ușoară
Noul sistem de control a clapetei de accelerație Robin oferă o deschidere automată a clapetei la pornirea motorului. Acest nou sistem nu mai obligă operatorul să regleze controlul vitezei la fiecare pornire.
Forţă de tragere demaror
Combinând noul sistem de aprindere cu capacitatea mai mare de aprindere, sistemul de decompresie mecanică şi noul starter cu demaror reduc forța de tragere a starterului la pornire și oferă pornire de la prima tragere.
Nivelul de zgomot
Noua structură rigidă şi profilul modificat al pistonului reduc emisiile de zgomot din zona carterului. De asemenea, noul filtru de aer și schimbarea profilului arborelui cu came pentru reducerea zgomotului la supape, reduc semnificativ nivelul de zgomot al motorului.
Vibrații reduse
Pistonul mai uşor și designul bolţului de la piston asigură mai puține vibrații.
Consumul de ulei
Capacitatea de răcire mai mare din jurul cilindrului / chiulasei şi rigiditatea cilindrului reduc consumul de ulei.
Fiabilitate ridicată
Pasajele de răcire aer din capul cilindrului au fost lărgite pentru capacitatea de răcire mai mare. Carcasa a fost consolidată pentru mai multă rigiditate şi pentru a oferi fiabilitate mai mare.
Greutatea (fără combustibil şi ulei)
Noii culbutori de tablă, noul demaror cu recul și filtrul de aer din plastic reduc greutatea sistemului supapelor. De asemenea, toba de eșapament și țevile de eșapament într-un singur corp au făcut întreaga greutate a motorului mai mică.
Lungime (direcția arbore cotit)
Pentru a reduce grosimea, noul recul are deschideri pentru răcirea aerului la admisia frontală. Ca urmare, lungimea motorului a devenit mai scurtă pentru o mai bună adaptare în echipament.